Dzień drugi + poprawki

Drugi trening za mną, ledwo żyje ale jestem wyjątkowo zadowolony 🙂 Gdzieś czytałem, że cross uzależnia i w pierwszej chwili nie do końca wierzyłem – będę chyba musiał zmienić zdanie. 

Dzięki pomocy ludzi z CrossFit Podlasie poprawiłem swój plan treningowy. Wielkie dzięki za to! Oczywiście wrzucam poprawiony plan aby inni też mogli podjąć wyzwanie.

Tydzień 1
Dzień 1: 5 pompek, 10 przysiadów, 15 brzuchów AMRAP przez 20 min (czyli przez 20 min wykonujesz te ćwiczenia. Liczysz liczbę serii które uda Ci się w tym czasie wykonać. Koniecznie gdześ to zapisz!)
Dzień 2:  10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Burpee ( czyli padnij-powstań-podskocz) po każdej rundzie 10 brzuszków
Dzień 3: 1km biegu na czas przerwa ( tyle czasu odpoczywasz ile czasu biegłeś ten km) – powtarzamy 3 razy
Dzień 4: Przerwa 
Dzień 5: 30 wykroków, 100m biegu, 20 skoków w dal z miejsca lub (jeśli masz gdzieś ławkę) 20 wskoków na ławkę/murek, 100m biegu, 10 pompek, 100m biegu – powtarzamy 4 razy 
Dzień 6: Pływanie 20 basenów (25m) l lub rower 20-25km ciągłej jazdy 
Dzień 7: Skakanka 500 skoków ( lub 200 Double unders) za każdą skuchę 3 burpee
Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s