Dzien trzeci i czwarty

Bez dwóch zdań bieganie jest i będzie chyba najlżejszym dniem treningowym. Mam wrażenie że z każdym dniem czuje się coraz lepiej mimo że moje mięśnie przy każdym ruchu dają o sobie znać 🙂

Dzień odpoczynku minął wyjątkowo pozytywnie mimo wszechobecnego upału – jutro dalszy ciąg wyzwań 🙂

Pewnie wiecie ale warto przypomnieć jak powinien wyglądać prawidłowy trening.

Część I :
Rozgrzewka – 5 min truchtu, krążenie ramion w przód x15 , w tył x15, ramiona góra dół x15, krążenie tułowia x 15 w jedna stronę , pajacyki x30, 5 pompek, 5 przysiadów 5 wysokich podskoków.
Część II :
Zapoznanie się z WOD’em – zrób po kilka powtórzeń ćwiczeń które za chwile będziesz wykonywał, przygotuj do tego dobre miejsce oraz skup się na technice.
Część III :
Trening właściwy.
Część IV:
Odpoczynek 2-3 minuty.
Część V :
Rozciąganie 5-7 minut.

Peace !

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s